Alla inlägg den 4 juli 2011

Av sandra - 4 juli 2011 16:46

Ändrade planer! Men först tillbaka till helgen... Helgen tillbringade vi nere på kusten med daniels mor/far och broder med tjej. Lika härligt varje gång där nere när det är bra väder! Blev mesta dels slappa men någon båtur han vi allt med! Blev ett båtköp med. Svärfar skulle bara åka fram och köpa "glass" :)


Söndag kväll så kom mor och far ner igen. Dom har tre härliga semester veckor att se fram emot, snäll som dom är så ska dom hjälpa oss första veckan med barna.

Blev ju som sagt lite ändrade planer jag ringde ner till Ronald McDonald och kollad så avdelningen skulle ha bokat ett rum åt oss där, men inget bokat :(   så då fick vi ändra planerna lite. var ju meningen att mor och far skulle ha bott där nere med Joel . Ja ja blev inte så heller var in och tog proverna på KSS och dom visade fina världen denna gång med. Träffade även läkaren och hon medelade att tumören hade krymt bra :) så sköna besked! Så nu är tanken att vi ska göra den här behandlingen i Skövde för att det var fullt på avdelning 322 nere i Göteborg. Men allt ordineras i alla fall från Göteborg så Skövde ska inte ta några egna beslut! Joel väger idag 7400g så han har inte gått upp något sedan sist, men går ingen nöd på han då han äter bra. :) 

Nej nu är det tajm för att förbereda maten mina vänner! Ha det så bra allesammans!


Kramisar

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards