Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av sandra - 2 augusti 2011 20:17

Gud va dålig jag är på att skriva här.....

Kan börja med att säga grattis i efterskott till älsklingen som säger att han blivit myndig nu men det vet jag inte om jag håller med om ;)

Annars så rullar det på som vanlig har varit i dalarna en vända och hälsat på. trevlig var det och skoj för prinsarna att träffa mormor, morfar och deras morbror med flera!

Annars så var Joels värden sämre än va dom brukar vara förra veckan men inga åtgärder behövdes göras tack och lov för det vara samma dag som vi skulle till dalarna som prover togs... Men i går när vi var in så var dom bättre och tumören har ny krympt till hälften ca lite mindre än det. Känns verkligen skönt! Nu blir det operation på torsdag och det känns jobbig då vi vet att det är en kompliserad operation... :( Men i längden så är det ju bara bra för vårat lilla hjärta!! <3 <3  Han har ju varit så stark hitentills så detta ska han klara med.... Nej om man ska slappa lite i soffan nu prinsarna sover sedan 30 min och vi har ätit gott med svärföräldrarna, kan vara skönt att koppla av när man vet att det kommer bli ett antal tunga dagar framöver på sjukhuset... 

Ni som läser får verkligen hålla tummar och tår inför torsdag!!


Kramisar till er alla!! <3 <3 <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards