Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av sandra - 11 augusti 2011 10:04

Godmorgon!!

Tänk va tiden går fort idag blir prinsarna 7 månader....  Dock ingen rolig dag för våran lilla Joel som blir opererad just nu förmodlign!  Lillprinsen fick somna in i min famn innan jag lämnade över han till personlaen på operationen känndes jobbigt men vi vet att han är i trygga händer!  Nu är det bara en lång väntan på att telefonen ska ringa! Blir förmodligen inte försn på eftermiddagen.

Nej ska försöka vila tills dess har inte sovit så vidare bra i natt då tankaran bara rullat runt i skallen!

Skriver mer sedan när vi vet hur allt gott!!


Kramisar


Puuuh nu sitter vi ensamma på rummet på ronald igen! Men tack och lov så har opertionen gått bra och allt runt omkring med... <3 <3 :) Dock måste lillhjärtat sova kvar på IVA över natten för att dom ska kunna ha bäst koll. Han har i alla fall sett att vi varit där då han tittat upp i några minuter, känns skönt :) Nu sover han gott igen! Och det ska vi försöka med också... Vi vet givetvis att vi kan gå till han när vi vill och även ringa hur mycket vi vill!  Men dom råder oss till att försöka sova då vi kommer ha fullt upp i några dagar framöver!

så nu försöker vi säga godnatt!!


Älskar min lilla familj! <3 <3 <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards