Alla inlägg den 7 juni 2011

Av sandra - 7 juni 2011 21:27

Blev till att kliva upp tidigt i morse då Joel vaknad 05.00 och var hungrig! Vi åtta tiden bar det av till kss där vi skulle ta några prover och se om njurarna fungerade som du skulle och även göra ett hörsel test. Proverna gick så bra så men hör testet gick inget vidare då han var full i vax he he men hörde konstaterade läkaren ändå =) Ett gädra åskväder drog det förbi med hela sjukhuset dundrade när det smällde, inget vidare tycker jag.    När vi kom hem var det bara till att packa om och bära ev ner till Göteborg där vi hade fått ett rum på Ronald McDonald Hus. Riktigt mysig att bo där hela familjen kan verkligen vara tillsammans på ett sådant ställe. Så nu mina goda vänner åk till Mc Donalds och ät givet vis ska ni ju lägga en slant i den lilla burken som står vid kassan med!    Mina tankar känns rätt lugna för dagen lite nervös är det klart när vi ska starta med cytostikabehandlinge i morgon.... Men skönt att det kommer igång! Nej ska ta och krypa ner i sängen så man är skapligt pigg inför morgon dagen!


God natt kramisar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards