Alla inlägg den 16 juni 2011

Av sandra - 16 juni 2011 21:29

Klev upp 06.00 då vela inte grabbarna sova något mer, men var själv pigg så det var helt okej! =) Dagen har inneburit mys och lek med prinsarna dom har kommit underfund med att det hjälper att pipa lite så kommer mamma =)  Vi kunna till och med leka ute på altanen  mycket mysigare där så kan jag ju passa på att sola lite. Eftermiddagen bestod i städning och så inte det roligaste men det måste ju göras.


Annars så ringde dom från Kss idag och sa att vi fått en tid på öronkliniken i göteborg på måndag. Så då packar vi väskan och bli kvar där tills på torsdag om allt går som det ska. Blir till att lämna nya prover där i stället på måndag och så hoppas vi dom är bra så kan dom sätta igång den andra behandlingen med cytostatika på tisdag!


Nu blir det en skön dusch sedan sängen för min del prinsarna sove sött!


kramisar

Av sandra - 16 juni 2011 21:29

Klev upp 06.00 då vela inte grabbarna sova något mer, men var själv pigg så det var helt okej! =) Dagen har inneburit mys och lek med prinsarna dom har kommit underfund med att det hjälper att pipa lite så kommer mamma =)  Vi kunna till och med leka ute på altanen  mycket mysigare där så kan jag ju passa på att sola lite. Eftermiddagen bestod i städning och så inte det roligaste men det måste ju göras.


Annars så ringde dom från Kss idag och sa att vi fått en tid på öronkliniken i göteborg på måndag. Så då packar vi väskan och bli kvar där tills på torsdag om allt går som det ska. Blir till att lämna nya prover där i stället på måndag och så hoppas vi dom är bra så kan dom sätta igång den andra behandlingen med cytostatika på tisdag!


Nu blir det en skön dusch sedan sängen för min del prinsarna sove sött!


kramisar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards