Alla inlägg den 29 juni 2011

Av sandra - 29 juni 2011 08:49

Godmorgon! =) Vilket kanon väder det har varit i 4 dagar nu! Bara njut mina vänner.. Får lov att säga GRATTIS till min kära far idag som fyller 55 år. En dag som denna vad ska man hitta på!? Blir det vanliga i en vanlig vardag inegt sjukhusbeskö i alla fall. Var in med Theo i måndags och allt såg bra ut på ultraljudet så skööönt,  en sten som släppte av oro från oss. Joel var vi in med igår och gjorde en CT och tog prover som vanligt inget svar där ifrån än förutom proverna som såg bra ut denna gång med... Det som är jobbigast är att han behöver fasta en sådan dag för att dom ska kunna söva lilleman, men allt går ju bra tack och lov! Ska nu inte in med hans förns på måndag igen och ta nya prover i Skövde för att se så vi kan starta den tredje behandlingen på tisdagen då mormor och morfar kommer vara med nere på Drottning Silvias barnsjukhus. :)

Igår kväll så hade vi trevligt besök av grannarna på grillning och bad i polen.. Då lilla Malin lyckades ramla av hästen vid en inridning och förmodligen brytit båtbenet :( återsåtår att se efter två veckor då det är ny röntgen och förmodligen nytt gipps!

Nej ska återgå till prinsarna som vill ha sin morgongröt!  Trevlig dag på er!


Kramisar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards