Alla inlägg den 23 juni 2011

Av sandra - 23 juni 2011 22:52

Lill hjärtat vaknad inte ens igår kväll när jag skulle byta blöja på han... Så han fick sova vidare vela inte väcka heller! Han vaknad vi två tiden och var hungrig så då blev det lite mat och mys innan vi somnade om igen! Vaknad sedan strax innan sex av en glatt pratande prins. Han hördes tydligen över hela avdelningen sa en sköterska när jag ringde på dem för lite mat! :)  Angående blöjbyten nu när han går på cytostatika så ska man använda handska känns kopnstigt men så starka medeciner!

Vi fick i alla fall åka hem som planerat skönt att det går som det ska.. Men Joel har varit lite mera tagen denna gång och blekare kanske inte så konstigt om man inte mår bra, dock skönt att han är pigg där i mellan.

Blev bjudna på mat när vi kom hem av svärföräldrarna. Så skönt att slippa tänka på mat när man kommer hem! Så TACK säger vi! Var även tvungen att åka in och handla lite inför midsommar så var bara till att sätta sig i bilen igen!

Men nu så är det slappa och mys i soffan innan sängen kallar!


Trevlig midsommar alla! Kramar <3 <3 <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards