Alla inlägg den 13 juni 2011

Av sandra - 13 juni 2011 20:42

Vaknade 05.40 då det var mattajm, sedan var det mys för lille Joel och mig han vela verkligen  inte somna om!  Annars så var det bra med Theos prickar, var nog bara hormonplitor eller något men orolig blir man ju! Blev en pw med malin och barna medans prinsarna var hos sin farmor.  Vi fick en tid i morgon på kss för hörselkoll och provtagning. Det är så att hörseln och njurarna kan ta stryk av  cytostatikan så därför vill dom ha kolle på det under tiden av behandlingen. Kan annars säga att jag har två helt underbara barn... Då dom låg i gymet tillsammans idag så bet dom tuttade och hade armbrytning såg så härligt ut när dom förstår att dom är två! Dubbel KÄRLEK     Svärmor var också och rklamerade våran vagn i dag.  Resultatet blev att vi fick ett nytt chassi till den då  liggdelarna lutade så fruktansvärt mycket neråt så barna hammnade i fotändan av liggdelarna. Nu hoppas vi det blir lite bättre!


Hopps på lite varmare väder nu till veckan!


Kramisar från oss! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards