Alla inlägg den 22 juni 2011

Av sandra - 22 juni 2011 21:09

Hade verkligen svårt att somna igår kväll, låg och vred och vände på mig en bra stund... Förmodligen för att  man var helt själv på rummet! Vaknade vid 08.00 då blev det en dusch sedn en kort promenad bort till avdelningn, där lilla prinsen hade somnat om efter maten och lite bus med farmor som var snäll och sov med han.

Joel har annars vari lite mer tagen efter denna behandling och mått lite illa men ändå ätit bra för att vara sjuk.


Theo kom ner med sin kära far på eftermiddagen, så mysigt att få träffa dem igen fast det bara gått två dagar! En sköterska kom in och Theo lyckades få henne att ta med honom på en vandringstur här på avdelningen alla blev glada om vi säger så. Han hördes på långt håll ;) Han hälsade på alla sköterskor också! Mycket uppmärksamhet tycker jag om sa han!

Cancerföreningen var här och bjöd på midsommar mat och jordgubbar så gott mmmmmmm......

Nu är det bara väntan på att Joel ska vakna för sitt kvällsmål vill inte väcka han när han är så trött får se om jag somnar!  Dom andra två har gått bort till deras rum och sover nog snart! Tack och God Natt!


Kramar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards