Alla inlägg den 19 juni 2011

Av sandra - 19 juni 2011 14:38

Söndag och regn känns träkigt att helgerna går så fort! Våran helg har varit mysig har spenderat den nere på kusten.. På lördagen vaknade barnen redan 04.30 har inte hänt på länge, men det var bara till att kliva upp och göra mat det! Annars så var det kanon väder frm till eftermiddagen.  så vi passade på att ta en tur med båten. prinsarna var dock kavar med farmor i villavagenen. kvällen så var vi ut och åt i hunnebostrand. Där vi fick en chypare som var ny och det märktes kan jag säga beställde lamm och han kom in med fisk :( fick i alla fall rätt till slut. :)


Så idag när vi åkte hem så passade vi på att handl i uddevalla bara torrvaror då vi ju ska ligga inne med Joel från och med i morgon! :( Han mår i alla fall fortsatt bra. Men alltid lika jobbigt att åka in för behandling. Man blir ju påmind och vi försöker tänka på det så lite som möjlig för att må bra själva eller så bra man kan!

Nej ska ta och packa ihop lite inför dom närmaste dagarna nu! Ha det så gott mina vänner!


Kramisar


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra

Jag lever ihop med min sambo Daniel sedan 4 1/2 år tillbaka. Januari 2011 kom våra efterlängtade prinsar till världen. Enäggstvillingarna Theo och Joel. I slutet av Maj kände min sambo en knöl i Joels mage. Så vi uppsökte läkare och det visade s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards